Gdy pojawią się objawy zapalenia tkanek wewnątrz zęba- infekcja nerwu, ropień – należy rozpocząć leczenie kanałowe, które może uratować Twój ząb.

Leczenie kanałowe jest skomplikowMikroskop stomatologicznyane ze względu na niezwykle małe rozmiary kanałów korzeniowych oraz ich zróżnicowaną anatomię. Dlatego w HD-Dental pracujemy z użyciem nowoczesnego, niezawodnego sprzętu i stosujemy innowacyjne metody leczenia.

Leczenie kanałowe przeprowadzane jest z użyciem specjalistycznego mikroskopu oraz z wykorzystaniem lasera stomatologicznego. Diagnostyka trudnych przypadków odbywa się na podstawie wykonywanych na miejscu trójwymiarowych badań tomograficznych umożliwiających precyzyjne zaplanowanie zabiegu, oraz właściwe wyleczenie wszystkich kanałów korzeniowych. Bezbolesne zabiegi gwarantuje system znieczuleń komputerowych The Wand.

Powiększenie mikroskopowe pola zabiegowego zwiększa precyzję działania i daje zwiększone szanse na wyleczenia zęba. Laserowe odkażanie kanałów jest najlepszą metodą usunięcia bakterii z zainfekowanych kanałów korzeniowych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii zęby, które kiedyś nadawały się jedynie do usunięcia dziś mogą prawidłowo funkcjonować jeszcze przez długie lata.

Leczenia kanałowe cena

Ceny leczenia kanałowego są rozpatrywane indywidualnie. Koszty leczenia kanałowego są zależne od poziomu skomplikowania wykonywanych prac, liczby kanałów korzeniowych, które w rzeczywistości można określić na konsultacji po wykonanym wstępnym badaniu. Proszę pamiętać, iż koszt leczenia kanałowego i odbudowy zęba po leczeniu kanałowym jest znacznie mniejszy niż usunięcie zęba i zastąpienie go implantem bądź mostem. Ząb po leczeniu kanałowym może służyć jeszcze wiele lat, a często całe życie.

Leczenie kanałowe Leczenie kanałowe Gliwice Leczenie kanałoweLeczenie kanałowe

yahoo