Tomograf 3d

Nasza pracownia RTG zapewnia Państwu nowoczesną diagnostykę radiologiczną na najwyższym poziomie. Pełen zakres badań jesteśmy w stanie wykonać na miejscu. Oferujemy wykonywanie zdjęć tomograficznych 3d niezbędnych w nowoczesnej stomatologii oraz laryngologii, ponadto nasz system obrazowania rentgenowskiego oferuje zdjęcia 2d, między innymi pantomograficzne i cefalometryczne.

Tomograf 3D HD-Dental

Badania wykonywane są innowacyjnym systemem obrazowania GXDP-800 amerykańskiej marki Gendex, oferującym najwyższą precyzję badań przy ekstremalnie niskiej dawce promieniowania rentgenowskiego.

Badania tomograficzne są niezbędne w nowoczesnej stomatologii. Pozwalają najdokładniej zaplanować zabiegi chirurgiczne i implantologiczne dzięki czemu ograniczone zostaje ryzyko powikłań i efekty leczenia są lepsze. Ponadto badania tomograficzne są często niezbędne do precyzyjnej diagnostyki przed leczeniem kanałowym.

Dose Reduction Technology™ – od teraz tomografia 3d jeszcze bardziej przyjazna dla pacjenta

Innowacyjna technologia Dose Reduction Technology™ (DRT) urządzenia GXDP-800™ CBCT umożliwia wykonywanie badań 3D przy zastosowaniu małej dawki promieniowania RTG.

Zmniejszenie dawki promieniowania to istotna korzyść w określonych przypadkach klinicznych, takich jak obrazowanie pooperacyjne, wstępne planowanie wszczepienia implantu czy obrazowanie RTG u dzieci

Tomograf 3D Gliwice

Obrazowanie zgodne ze wskazaniami klinicznymi

dentysta Gliwice